Продавець Play Mart розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
77 відгуків

По графику работы мы уже отдыхаем:) Но вы можете написать нам в Viber или в Телеграм, мы читаем даже на выходных:) +38(066)847-1234 или Instagram @playmartua

+38 066 847 1234
+380668471234
Кошик

Поширені питання

  • Почему необходимо уточнять наличие?

    Наш магазин находится в подземном торговом центре на площади Славы в Киеве, через который каждый день проходят много иностранцев, киевлян и гостей Киева к вечному огню, памятнику голодомору, к Печерской Лавре, в Арсенал и т.п., и которые не могут пройти мимо наших игр и конструкторов :))

    Хоть мы и стараемся заказывать каждого вида как можно больше в магазин, но мы не можем гарантировать наличие товара именно на момент вашего заказа. 

    Якщо ви вже оформили замовлення з самовивозом, ми все одно вам передзвонимо і повідомимо про наявність. Якщо немає в наявності, але ми плануємо найближчим часом привезти цей товар в магазин, ми запропонуємо варіант почекати (повідомимо скільки днів) або запропонуємо варіант надіслати поштою на ваше відділення.

  • Як зробити замовлення на нашому сайті?

    Перш ніж оформляти замовлення, зверніть увагу на наявність товару на сайті. Ми намагаємося вчасно міняти статус товару в міру їх надходження і відсутності в нашому магазині.

    Замовити товар ви можете:

    • натиснувши на кнопку "купити", перейти в кошик, заповнити всі необхідні поля у кошику і натиснути на кнопку "оформити замовлення". Після цього ми отримаємо ваше замовлення і протягом дня зв'яжемося з вами для підтвердження ваших даних.
    • або ж ви можете зателефонувати нам за номерами, вказаними на сайті. Якщо, наш менеджер не відповів на ваш дзвінок, значить він у цей момент консультує іншого покупця. Як тільки він звільниться, він вам передзвонить і відповість на всі ваші запитання.
    • так само ви можете написати нам в viber за номером +380668471234
    • доступні месенджери на наших сторінках в instagram: @playmartua і @mozgolomka5
    ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ:

     

  • Коли відправите і коли я отримаю своє замовлення?

    Кубики Рубіка, головоломки і настільні ігри:

    1. Якщо замовлення надійшло до 16:00 накладеним платежем і в робочий час, відправляємо в той же день
    2. Якщо замовлення надійшло з оплатою на карту, відправляємо відразу після оплати, якщо оплата надійшла до 16:00 і в робочий час.
    3. Відправляємо Новою поштою та Укрпоштою. Строки доставки в кожної компанії різні. Так само на терміни доставки впливають місце розташування вашого населеного пункту. Природно, чим далі ви проживає від великого міста, тим довше вам буде їхати ваше замовлення:).
    !!! ВАЖЛИВО !!!
    • У період з 20 по 25 числах кожного місяця, відправки Укрпоштою можуть бути перенесені у зв'язку з великими чергами на оплату комунальних послуг.
    • На кубики бренду rubik's відключена доставка Укрпоштою та накладений платіж.

     

    Конструктори керамічні:

    1. Якщо замовлення надійшло до 12:00 післяплатою і в будній день, відправляємо в той же день
    2. Якщо замовлення надійшло з оплатою на карту, відправляємо відразу після оплати, якщо оплата надійшла до 12:30 і в будній день.
    3. Відправка тільки Новою поштою із міста Луцьк. Термін доставки від 1 до 4 днів. Природно, чим далі ви проживає від великого міста, тим довше вам буде їхати ваше замовлення:).

    Конструктори дерев'яні:

    1. Якщо замовлення надійшло з оплатою на карту, відправляємо відразу після оплати, якщо оплата надійшла до 12:30 і в будній день. Не доступні відправки Укрпоштою та накладений платіж.
    2. Відправка тільки Новою поштою з міста Львів. Термін доставки від 1 до 4 днів. Природно, чим далі ви проживає від великого міста, тим довше вам буде їхати ваше замовлення:).

     

  • Товар у вас в наличии или вы посредник?

    Часто нам задают этот вопрос, поэтому мы решили включить ответ в этот список. 

    И так, есть ли товар у нас в наличии или мы посредники?

    Большинство позиций, представленных на сайте, есть у нас в наличии в нашем магазине в Киеве. Это кубики Рубика, настольные игры, головоломки и керамические конструкторы.

    Когда поступает заказ на настольные игры, головоломки и кубики Рубика, посылки отправляем мы сами, из Киева. А керамические и деревянные конструкторы отправляются из склада производителя, так как у них все виды всегда в наличии. Но, керамические конструкторы и некоторые виды деревянных доступны и для самовывоза в нашем магазине в Киеве. 

    Ми є посередниками між виробником і вами. Але, ми не продаємо товар, якого не знаємо і не зможемо детально вас проконсультувати. Товарних позицій у нас не багато, але кожна позиція перевірена на якість і менеджери проінформовані про деталі кожної гри чи іграшки.

     

  • Яка мінімальна сума замовлення?

    Мінімальна сума замовлення в нашому інтерні-магазині 100 грн

     

  • Який у вас графік роботи?

    Графіки роботи:

    Інтернет-магазин:

    Пн - Нд - 10:00-20:00

    Магазин в Києві:

    Пн - вихідний

    Вт - Нд - 11:00-17:00

    Сб - Нд - 12:00-19:00

     

  • Які гарантії, що після передоплати ви мене не обдурите?

    Якщо у вас є сумніви:

    • ви можете попросити нашого менеджера сфотографувати в реальності той товар, який ви замовили. Якщо товар відправляється з нашого магазину, ми надішлемо вам фото. Якщо товар відправляє виробник, ми не зможе надати вам фотографії в живу.
    • ви можете прочитати відгуки клієнтів про нашу роботу. На нашому сайті немає жодного проплаченого відкликання. Всі вони залишені нашими клієнтами.
    • наш магазин розміщений на порталі prom.ua, який є гарантом того, що ми не шахраї.

     

  • Я знайшов дешевше!!

    Ми завжди готові до аргументованого торгу:)

    Якщо ви знайшли такий же товар, як і у нас, але дешевше:

    1. Уточніть наявність товару на тому сайті, де ви знайшли дешевше, і чи є зазначена ціна на позицію при купівлі однієї штуки?
    2. Якщо відповіді на перше запитання позитивні, надішліть нам посилання на цей товар на viber +380668471234
    3. Якщо ми зможемо запропонувати вам ціну нижче, ми це зробимо :)

     

  • Чи можу я повернути або обміняти куплений у вас товар?

    Відповідь на це запитання ви можете прочитати в розділі "Повернення і обмін"

     

  • Я забрав товар з складу пошти, а він виявився пошкодженим!

    Шановні клієнти!

    НАСТІЙНО ПРОСИМО перевіряти свої посилочки при працівників поштової служби, навіть якщо ви замовляли по передоплаті!!!

    К сожалению, мы не  сможем вам помочь, если вы вскрыли посылку дома, не в отделении почты. Так как бывают случаи мошенничества именно со стороны клиентов. Мы, со своей стороны, всегда проверяем товар перед отправкой и тщательно его пакуем у себя на складе (для этого мы не жалеем денег на качественную упаковку). Если товар приехал поврежденный и вы заметили это в отделении почты, просим перезвонить нам, сообщить о проблеме, сделать фото упаковки и отправить нам. 

    У разі, якщо пошкодження ви виявили поза відділення пошти, ми, на жаль, не зможемо нести відповідальність за псування вантажу. Для того, щоб застрахувати свій вантаж від безпечного перевезення з пункту А в пункт В, ви можете попросити нашого менеджера включити в суму доставки страховий збір від служби доставки.