Продавець Play Mart розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
77 відгуків

По графику работы мы уже отдыхаем:) Но вы можете написать нам в Viber или в Телеграм, мы читаем даже на выходных:) +38(066)847-1234 или Instagram @playmartua

+38 066 847 1234
+380668471234
Кошик
  • Play Mart
  • Умови повернення та обміну

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Будь-який товар, куплений в нашому магазині, ми приймаємо тому протягом 14 днів, якщо іграшка не була використана, збережена цілісність упаковки є товарний чек (вимагайте у продавця під час покупки в магазині). Послуги доставки оплачує клієнт. Якщо протягом 14-ти днів з дня отримання замовлення, іграшка зламалася або перестала функціонувати з заводським причин, просимо надіслати нам повний опис проблеми і кілька фото іграшки+товарного чека для підтвердження поломки(e-mail або viber). Якщо причина поломки заводська - ми обміняємо іграшку на нову, або повернемо її повну вартість при отриманні іграшки назад, або ж надамо одноразову знижку на інший товар на нашому сайті. Якщо причина поломки неакуратність покупця - наш магазин не несе відповідальності за його псування. Так само наш магазин не відшкодовує вартість послуг служби доставки, через яку була здійснена доставка (в обидві сторони)

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.